Optimizarea proceselor de afaceri  din cadrul companiei se poate realiza prin automatizarea preceselor  interne. Pentru a asigura o dezvoltare durabila si consistenta a proceselor de business, compania S.C. PRIMUL MERIDIAN S.R.L necesita abordarea coerenta a unui proiect, in domeniul specific activitatii firmei respectiv software-ul pentru design si/ sau productie, urman sa abordeze ulterior subiectul eficientizarii relatiilor cu clientii si furnizorii respectiv printr-un sistem de tip CRM.

Sistemul pentru relatii cu clientii de tip CRM reprezinta un sistem informatic integrat folosit pentru panificarea si controlul activitatilor.Solutiile software pentru design si/sau productie pentru imbunatatirea ciclului de viata al produselor se refera la un set de instrumente software utilizate de catre  solicitant  pentru procesele de masurare, prelucrare si analiza a datelor.

Pentru obtinerea de produse fotogrametrice este necesar sa se parcurga  o serie de etape specifice.

Obiectul acestui contract este posibilitatea realizarii prin metode avansate si detaliate a Aerotriangulatiei pentru date imagine si date GPS provenite de la camere fotogrammetrice digitale si instruirea personalului pentru utilizarea software-ului fotogrammetric.Prin posibilităţile de automatizare a proceselor de business, un sistem de tip CRM reduce costurile de operare. Angajaţii devin mai eficienţi, alocând mai mult timp activităţii de bază în dauna operaţiunilor birocratice. Acest lucru este valabil indiferent de complexitatea activităţii companiilor sau de domeniul în care activează.

Strategia solutiei CRM (Managementul Relaţiei cu Clienţii) din punct de vedere comercial urmareşte stabilirea unei relaţii profitabile şi de lungă durată cu clienţii.  Managementul informaţiei este susţinut şi cunoştinţele companiei sunt păstrate. O singură şi unică bază de date de adrese, furnizează dosarele complete ale clienţilor şi asigură controlul vânzărilor si in general a businessului.